Bestelstatus

Tijdens het bestelproces kan je aangeven welke dag en tijdsdeel je het pakket via Postnl wilt ontvangen. Het is ook mogelijk het pakket op een afhaallocatie van postnl af te halen.

Zodra je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je een mail met de orderbevestiging. Als de betaling voldaan is, gaan wij de order verwerken. Op het moment dat de order gereerd staat voor verzendig ontvang je een mail met daarin de factuur en een tweede mail met de track & trace code van Postnl. 

Zodra het pakket bij Postnl is aangemeld kan je via de track & trace het pakket volgen. Dit zal een dag na het ontvangen van de mail zijn. Mocht de track & trace niet goed werken, dan kan je contact met ons opnemen. 

Middels de track & trace kan je bij Postnl voorkeuren wijzigen, zoals afhaallocatie en tijdslevering. 

De pakketten worden met Postnl verzonden. Postnl heeft als bezorgdagen en tijden: 

• Maandag t/m zaterdag: 08:30 tot 21:30.

Mocht u niet thuis zijn dan zal Postnl het pakket bij de buren afleveren of een 2e bezorgpoging inplannen met standaard de volgende dag (niet op zondag). Als bij de 2e bezorgpoging ook geen gehoor is, ligt het pakket de volgende dag vanaf uiterlijk 15:00 klaar op een aangewezen PostNL locatie.

Pakketten die na 14 dagen niet opgehaald worden op een PostNL locatie gaan retourafzender.