FAQ

Wanneer word mijn bestelling geleverd?
Indien de bestelling op werkdagen voor 12.00 uur is geplaatst en de betaling voldaan is, wordt de order direct bij ons verwerkt. Wij leveren de zending dezelfde dag dan nog aan bij DHL. Zodra het pakket bij DHLis gescant kunt u de levering volgen via de track & trace.

Hoe kan ik betalen?

Je kan kiezen voor betaling via Ideal, overboeking, Creditcard, Klarna achtera betaling, Bankcontact en KBC/CBCIdeal

Ideal: is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Overboeking: Betalen via overboeking is een vertrouwde en veilige manier om online aankopen te betalen. Dit is gemakkelijk indien je de betaalpas voor IDeal niet direct bij de hand hebt en wel de bestelling wilt afronden. Je ontvangt een mail van onze betaalprovider met verdere gegevens hoe de betaling in orde te maken. Zodra de betaling voldaan is ontvangen wij een bericht van de provider en gaan wij de bestelling verzendklaar maken.

Wanneer we je betaling hebben verwerkt ontvang je van ons een bevestiging via de mail. Jouw cadeau wordt pas verstuurd nadat de betaling is verwerkt. Hou dus wel rekening met een iets langere levertijd.

Creditcard: Betaal snel en veilig met je Visa of Mastercard creditcard. De bestelling is direct voldaan en wordt eens per maand via je creditcard afgeschreven. 

Klarna achteraf betaling: Betaal met Klarna achteraf betaling na ontvangst van je order. Indien je kiest voor deze betaalmethode wordt je order direct verstuurd en betaal je achteraf. Je gaat een betaalverplichting aan met Klarna. Klarna stuurt je hiervoor gegevens nadat zij van ons bericht hebben ontvangen dat de order verzonden is. Er zijn wel bijkomende kosten verbonden als je kiest voor Klarna achteraf betaling, deze zijn € 1,00 voor elke order + 2,99% over de orderwaarde. Deze kosten worden direct verrekend op de order en wordt apart vermeld op de factuur. 

Voor betalingen vanuit België kan je kiezen voor Bankcontact en KBC/CBC. De betaling is direct voldaan en wordt bij ons bevestigd. Na betaling wordt de order direct vrijgegeven voor verzending.   

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kan bij het afronden van de order kiezen voor een afleveradres of een afhaalpunt bij een DHLlocatie. 

 Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Zolang er nog geen bevestiging is ontvangen per mail dat de order verzonden is, kan de order nog aangepast worden.

 Mag ik mijn artikelen retourneren?

Je hebt altijd het recht om artikelen binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen (met in het retourpakket een mededeling waaruit de wens tot herroeping blijkt) of binnen deze periode aan te geven dat je van jouw aankoop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om de artikelen te retourneren.

Voor een snelle afwikkeling van jouw retour vragen je om jouw retour per mail te melden via info@cosmeticacadeau.nl. Vervolgens verzoeken wij je deze mailwisseling bij het retourpakket te voegen, zodat wij weten welke order het betreft. Daarnaast vragen wij je om de producten met alle geleverde toebehoren, ongeopend, onbeschadigd, ongebruikt, ongetest, in originele staat en in de originele verpakking (indien dit redelijkerwijs mogelijk is) terug te sturen. Wanneer je tijdens de bedenktermijn toch verder bent gegaan dan nodig is voor de beoordeling of je de producten wilt behouden, dan mogen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaanverrekenen met het terug te storten bedrag. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%.

 

Kan ik een bestelling herroepen?
Je kunt de order binnen 14 dagen na ontvangst herroepen.

 

Waar vindt ik de factuur / pakbon ?
De pakbon en factuur worden gemaild naar het opgegeven mailadres.

 

Moet ik een account aanmaken om te bestellen ?
Je kan een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. De voordelen van het aanmaken van een account is dat je de orders altijd na kan gaan in je eigen account.

 

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?
Je kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even de 'Ongewenste mail', misschien dat je hem daar kunt vinden.
Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op.

 

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
De factuur wordt niet met het cadeau / bestelling meegeleverd, zodat de eventuele ontvanger alleen jouw cadeau ontvangt! De factuur kun je terugvinden in de mail bevestiging van de verzending, deze ontvang je per email zodra jouw bestelling wordt verzonden.

 

Hoe weet de ontvanger wie het cadeau gegeven heeft?
Bij het afronden van de cadeauset, kan je een kaart toevoegen en een persoonlijke tekst. Bij elke cadeauset vragen wij je een kaart toe te voegen, zodat de ontvanger altijd weet van wie het cadeau komt. Er is een keuze uit verschillende kaarten met verschillende thema’s, de kaart is gratis!

 

Kan ik mijn cadeau naar het buitenland versturen?
Wij leveren momenteel in Nederland en België.

 

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor verzending in Nederland rekenen wij €5,95 aan verzendkosten. Voor bestellingen boven de € 35,- rekenen we geen verzendkosten! Voor een verzending naar België € 7,95. Standaard worden er geen verzendkosten berekend bij een order boven € 50,-.

 

Hoe wordt mijn cadeau verstuurd?
Wij verzenden alle orders via DHL. Zodra wij de order hebben ingepakt ontvang je een mail met track & trace code van DHL. Met deze track & trace kan je de levering van het pakket volgen.

Mocht u niet thuis zijn dan zal DHL het pakket bij de buren afleveren of een 2e bezorgpoging inplannen met standaard de volgende dag (niet op zondag). Als bij de 2e bezorgpoging ook geen gehoor is, ligt het pakket de volgende dag vanaf uiterlijk 15:00 klaar op een aangewezen DHL locatie.

Pakketten die na 7 dagen niet opgehaald worden op een DHL locatie gaan retourafzender.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is helaas niet mogelijk de bestelling zelf af te halen. Ons magazijn is hier niet op ingericht. Alle orders worden verzonden via DHL. 

 

Zijn de prijzen vermeld op de webwinkel inclusief of exclusief BTW?
De prijzen zijn inclusief BTW. Op de factuur wordt het bedrag exclusief BTW vermeld. Mocht je een zakelijke offerte willen opvragen en de prijzen exclusief BTW willen ontvangen, dan kan je via offerte aanvragen contact met ons opnemen of info@cosmeticacadeau.nl

 

Hoe kan ik een klacht indienen?
Je kan ons bereiken via ons contactformulier of door een mail te sturen naar info@cosmeticacadeau.nl voor het indien van een klacht. Dit kan een klacht zijn over een ontvangen product of over onze dienstverlening. Wij vragen u in de correspondentie het ordernummer en uw volledige naam te vermelden. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de mail met uw klacht. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar onze pagina klachten.

 

Wat is de garantie op de producten?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.